تور تایلند نوروز 99 و اطلاعات تکمیلی از خدمات تور

تور تایلند نوروز 99 و اطلاعات تکمیلی از خدمات تور


تایلند کشوری با جاذبه های زیاد است که اغلب در صدر لیست گردشگران قرار می گیرد. در میـان سفرهای خارجی ایرانیان هـم در سه گزینش اول قرار دارد. این کشور آسیایی دو فصل مهـم دارد و در یکـی از آن ها هوا گرم و خشک است و در دیگری هوا بارانی مرطوب می شـود . بطور کلی هوای تایلند هیچ گاه سرد و طاقت فرسا نمی شـود ، به این علـت همیشه می توان برای سفر به آن برنامه ریزی کرد. فصل بهار یکـی از موقعیت های ایده آل برای سفر است. در این فصل که با شـروع سـال نو مصادف می گـردد تعطیلاتی حداقل 7 روزه و حتی 14 روزه خانواده ها را به فکر سفر می اندازد و از آنجایی که تایلند آب و هوای خوبی دارد و سرزمینی خیلی سرسبز است بیشـتر آن را برای سفر خارجی گزینش می کنند. تایلند فقط جاذبه های طبیعی ندارد چـرا که معابد کهنـه و بناهای تاریخی آن از اختصاصی ترین آثار دنیا ی می باشند .


تور تایلند نوروز 99


اگر تایلند را برای سفر نوروزی خود گزینش کردید باید آگاه باشید که درست در نزدیکـی عید ازدحام و شلوغی بیشتر می گـردد و قطعا در آن وقـت نمی توانید برای سفر خود درست برنامه ریزی نمایید و مدام باید در اضطراب باشید تا فلان هتل یا فلان پرواز را ساخته نمایید و از آنجایی که با نزدیکـی عید به خودی خود کارها بیشتر می گـردد و سر تمام شلوغ است برتریـن راه سپردن کارها به متخصصین این حوزه است. تور تایلند نوروز 99 از پیش برنامه ریزی شده تا برتریـن هتل ها و خدمات را در اختیار شما قرار دارد. در پکیج های نوروزی ما لیستی از برتریـن هتل های تایلند قرار دارد که بسته بودجه تان می توانید از میـان لوکس ترین ها یکـی را گزینش کرده و با به سراغ هتل هایی با ستاره های زیـر تر ارزان تر بروید.


دستتان در گزینش پرواز هـم باز است و تورهای گوناگون با پروازهای کمپانـی های گوناگـون عرضه می شوند. همـچنین در سفر با تور تایلند نوروز 99 می توانید از خدماتی مثل گشت شهری، لیدر فارسی زبان، ترانسفر فرودگاهی و ضمناً بیمه مسافرتی استفاده نمایید . این خدمات در سفرهای خارجی خیلی حائز ارزش است حتی چنان چه قبلا به سفر خارجی رفته باشید باز هم در کشوری غریبه خدماتی این چنین ارزش بیشتری پیدا می کند و موقعی ایجاد مساله بسیار سودمنـد و لازم و ضـروری خواهد بود. به علاوه پکیج ها حاوی دریـافت ویزای توریستی هـم می شـود . اصولا گزینش سفر با تورهای مسافرتی به علـت این خدمات در الویت خانواده قرار دارد. به این علـت با وجود این که تاکنـون چند ماهی تا آغاز سـال جدید و تعطیلات نوروز باقی مانده بیشـتر به فکر برنامه ریزی سفر می باشند . به این علـت آزانس ما خدمات رزرو تور خود را از پیش در اختیار گردشگران قرار خواهـد داد تا با خیال راحت بتوانند برتریـن آن ها را گزینش کنند. در انتها باید اضافه کنم چه بخواهید با پکیج های آژانس های مسافرتی سفر نمایید و چه تنهایی باید برنامه ریزی از پیش داشته باشید.


تایلند به علـت حجم گردشگر و شهرهای توریستی که دارد صنعت توریستی خود را خیلی گسترش داده و از جمله ارزشمند ترین اقدامات در این زمینه تهیه هتل های متنوع در سطح گسترده است. این مقوله خود عاملی برای جذب توریست شده اشت. وقتی که تعداد هتل ها زیاد باشد گردشگر با گزینش های زیادتری هم در حوزه خدمات و هم در حوزه هزینه رو به رو می گـردد و با ارزش تر این که این مقوله بر کم شدن هزینه ها هـم اثرگذار است. به این علـت در تایلند هم هتل های ارزان دیده می گـردد و هم می توان هتل های لوکس و لاکچری پیدا کرد. نرخ بلیط هواپیما هـم با دقت به کمپانـی آن و صندلی های آن متغیر است. قطعا صندلی های فرست کلاس و بیزینس کلاس از صندلی های اکونومی گران تر می باشند . بطور کلی در یک سفر خارجی به خوبی می توان هزینه ها را با دقت به بودجه برنامه ریزی کرد.


احتمالا پرسش بیشـتر از شما این باشد که چرا برای نوروز باید تایلند را گزینش کنیم؟ این پرسش پاسخی مفصل دارد. اول از تمام این که در این موقعیت از سـال به هر نقطه ای از تایلند سفر نمایید با آب و هوای خوبی رو به رو می شوید و نه با گرما و رطوبت طاقت فرسا مواجه می باشید و نه باران های شدید غافل گیرتان می کند . همـچنین همه برای سفر به دنبالی شهری با طبیعت زیبا می باشند و شهرهای تایلند به خوبی شما را در این زمینه شگفت زده خواهند کرد. پارک های طبیعی و جزایر شگفت انگیزی که در میراث دنیا ی یونسکو به ثبت رسیده اند؛ پارک ملی خائو یای یکـی از این نمونه است. این پارک در نزدیکـی بانکوک به سرزمینی برای زندگـی بیشتر از 300 نوع پرنده و ضمناً 60 گونه جانوری است.


از دیگر شگفتی های تایلند هـم جزیره کهن سامویی است که برخلاف قدمتش اخیرا میـان گردشگران شهرت پیدا نمـوده است. این جزیره جهان ی از زیبایی و جاذبه را در خود جای داده به شکلی کـه در تورهای تایلند چند روزی را بطور تکمیل به خود اختصاص خواهـد داد . تایلند در طول تاریخ پذیرای مهاجران بیشتری بوده و قسمـت زیادی از این مهاجران را چینی ها ایـجاد می دهند. پس جای تعجب وجود ندارد چنان چه با زیباترین معابد چینی رو به رو شوید؛ هرچند که خود این سرزمین بستری برای کهنـه ترین معابد هندو بوده است. برای مثال می توان از معابد وات پالاد، وات اومانگ، وات چدی لیام، معبد سفید، معبد بودای لمیده و بیشـتر دیگر به عنوان زیباترین معابد تایلند نام برد. تایلند از تفریحات جهان جدید هـم عقب نمانده و چنان چه اهل طبیعت گردی و یا بازدید از آثار تاریخی نیستید باز هم تایلند می تواند گزینش مناسبی باشد؛ پارک های آبی تایلند، مراکز خرید شیک، هتل های لوکس، رستوران های متنوع، تفریحات و ورزش های آبی، سواحل آرام با امکانات جدید ، کافه های ساحلی، تفریحات شبانه تمام و تمام خواهندتوانـست هرچیزی که از یک سفر لاکچری تمایل داریـد را عرضه دهند.


منبع: تور تایلند نوروز99